first schooldayyyy :/

heeeeeeeeej :D

idag började vi skolan. jag började 8:an. jag har bytat klass till 8a istället för 8b. så.

men shiet endå vi ska få betyg detta året.
det är pretty sick :o
men ja hoppas och tror att jag kommer få minst g i alla ämnen helst mer.

japp, imorse så var det faktiskt inte så svårt att gå upp. men ja helt chill skoldag endå.

men fuck mitt schema, det tidiast vi slutar är 3 på torsdagar och fredagar. sen är det typ
vid 4 på dom andra dagarna. säger bara fuck it. men i morron ska vi ha slöjd hemkunskap och håltimme hela dagen, så onsdagarna är den bästa dagen på veckan. :)
inga läxor denna veckan heller. DET är chill. men det brukar ju inte vara läxor första veckan hih :D

men nu ska jag göra något annat. kommer antagligen blogga i morron med, men ha det så bra :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är inte farligt med betyg ;)

Man borde få det tidigare.. ^^



Jag tror vi fick våra första "betyg" i 7an faktiskt..

2010-08-30 @ 19:01:19
Postat av: olivia

så jäkla gött att du bytt till vår klass cornelius!!! :)<3

2010-09-04 @ 19:06:58
URL: http://oliviaengdahls.blogg.se/

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0