läs om ni orkar :D

hejsan allihopa (:

nu ska jag skriva lite om bara för att jag inte har något att göra (:

i måndags åkte min familj och jag till stockholm. :)
typ så bara kolla vi i affärer på måndagen. sen på tisdagen kolla vi slottet, seriöst det drygaste jag gjort i hela mitt liv ;o
sen iaf på onsdagen, så stack vi och kolla vasamuseet. omg ofta det är kul att kolla på en jävla båt som är en miljon år? :O
sen efter det stack vi till gröna lund. asså det var kul, men asså liseberg är mkt roligare ;o

sen gick vi upp klockan 6, omg vad trött jag var, så åt vi frukost, och så gick planet kvart över 10. så vi var hemma i vårt hus prick 12.
när jag kom hem så hämtade vi min hund och min katt. :*
och sen satte jag mig vid datan lite. sen stack jag hem till lina, och så kom sara sen stack vi hem till hanna, så var vi hemma hos hanna och nörda oss lite ;);)

sen stack jag hem och åt och lina med, så stack jag hem till lina sen så skulle vi sova över.
haha jag var ju svintrött för att jag hade ju gått upp klockan 6, så jag var typ helt däckad. men så typ vid 12 la vi oss i sängen, haha men vi skulle inte sova. men jag somnar ju såklart. sen hadee jag typ gått i sömne ;p
men så typ halv 7 vaknar jag så har vi kläderna på oss fortfarande..så jag väckte lina så bytade vi oom och gick och la oss igen :D

och nu ska jag typ bara chilla sen får jag se. i morron ska jag till rix fm på malmö festivalen :D
ha det . :) 

Kommentarer
Postat av: sanna

lägg ut fler bilder!!! :P

2010-09-04 @ 19:06:07

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0