men tjeeeena. :D

heeeeej ;dddd

nu sitter jag här och tjockar mig med chips. men det är skitgott ;D

ja iaf, kom nästan precis hem från mf. helt galet kul :D

fick en keps med toy story 3 på :D
och så vann jag en bricka med o´boy :D men såklart tappar jag den så det gick sönder i hörnan men det märker man inte, eller jo men det är "praktiskt" :D

japp, sen såg man rix fm festival. det var sjukt kul :O

dom som uppträdde var: ola, love genaration, någon blond kille, erik hassle, erik grönwall, erik saade, och e.m.d, ja sen var det säkert någon mer, men det är ju jag och mitt minne ;o :D

idag kommer det bilder :D

puss <3














japp, ni får nöja er med domma här bilderna, ni behöver inte säga något men jag vet att ni är avensjuka att vi stog längst fram ;-)




Kommentarer
Postat av: emma

älska erik! :D

2010-09-04 @ 19:14:11

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0