skoolaa idag, som vanligt.

hejsan.
vet att jag inte har lagt ut på 2 dagar men jag har helt enkelt inte orkat. :/

idag så var jag i skolan kan man ju läsa på rubriken ;)

jaja iallafall, det var helt okej, bara att vi har fått reda på so prov och jag gillar inte so :(
nu sitter jag har och har inget att göra...

i morron så ska vi ha vanlig skoldag.
sen på onsdag ska jag ha sovmorron till 11 ha lektion i 45 minuter sen lunch sen så har jag syslöjd sen har jag hemkunskap sen så blir det bandyträning med det saknade laget :p väldigt bra dag :D

nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, men jag ska iallafall börja lägga ut med bilder på bloggen .:)

Kommentarer
Postat av: olivia

Spamma på cornelius!!! :P<3

2010-09-04 @ 19:09:15
URL: http://oliviaengdahls.blogg.se/

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0