oj, jag hade faktiskt tid att blogga.

hej bloggen!

känner mig på bra humör idag!

slutade klockan typ halv 4 tror jag klcokan var, ganska lugn dag i skolan.
niorna hadr lucia, duktigt (y)
nästa år är det vi. ;s
 
jaja, ganska chill vecka-
måndag - ingenting.
tisdag - någon kompis kanske.
onsdag - träning.
torsdag - ska städa -_-
fredag - umgås med världens bästa linnea tova och linda.
lördag - träffa lilla negern lina om hon har hunnit hem innan jag ska iväg och göra julgodis :D
söndag - match mot lugi.

blir en veckans hiss och diss nu när jag endå är igång. :)

++är lite webcamera bilder längre ner om ni inte ser det. :)
är faktiskt nöjd med mitt bruna hår!





eftersom jag inte har något att göra just nu tog jag lite knäppa webbilder.
mobba mig inte. ;)








Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0