efterbliven helg med 2 sär, förlåt för ett flippat inlägg. :)

tjaaaaaaaaaa ;d

sitter här med linda och lina hemma hos lina. :)

det är helt sjukt mycket snö, och vi bor typ längst ner i svergie, det borde ju inte snöa här egentligen :D
nu ska vi typ till toppen snart och typ göra någonting..
sen klockan 6 ska jag till siv och leif och äta, sen ska jag träffa dom efterblivna sären. tyvärr, men har lovat deras föräldrar att ta hand om dom denna helgen...

jaja, nu måste jag gå och torka upp lindas dregel, det är helt vått på golvet. PUSS!! fuck, lina kissa ner sig. :( mitt liv är ju toppen, skulle lika bra kunna rengöra elefantrövar. :)


Kommentarer
Postat av: llllliiinnndddaa

fucku jag är ett sär inte efterbliven <3

2010-11-28 @ 19:56:37

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0