shopping

hejsan bloggen!

Stack till stan med familjen vid kvart över 10. Stack först och köpte skor och jacka, sen in till malmö.

I malmö gjorde vi id-korts foto, sen stack vi och köpte sminkgrejer och nagellack och lösnaglar och sånt :)
Nu kommer lite bilder, blev dock lite svårt att fota allt men ska förklara det som jag inte kunde fota.



Rosa leopard lösnaglar.



Leopardfärgade tunna strumpbyxor.



Örhänge :)



Puder .



Såhär ser den ut inuti, tyvärr så syns det inte så bra nu, men ska ta bild på mitt ansikte när jag har tagit på det.



Ett slags linne, den slutar där bilden slutar så den är inte så lång som den ser ut, tyvärr blev det ingen bra bild, men ska testa den här hemma så ska ni få se. :)




Helt vanliga svarta uggs.



Röd vinterjacka :)

Köpte även 2 nagellack, ett mörklila och ett mörkblått, syntes tyvärr inte så bra i webbcamen men tar ett foto när jag har det på mig, tyvärr så har min kamera dött av och min laddare är spårlöst borta..

Jag ska nog testa mitt lila nagellack nu :) så lägger jag in ett inlägg lite senare så får ni se.
Snart någon gång, om ågon dag eller kanske någon vecka ska jag ta ett till hål i örat. :)
såhär. tog denna bilden från google, ska inte ha det som sitter där uppe bara dom två understa. Eller ja, jag har ju redan det understa, men ska ha det som är i "mitten" ^^
          |
          V






Kommentarer
Postat av: sara

snygga uggs :D

2010-10-02 @ 19:05:47
URL: http://ziaara.blogg.se/
Postat av: cornelia

Sv: tack :)

2010-10-02 @ 19:37:47

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0