3 dagar. sen 14 år!

hej :D

vet att uppdateringen är lite dålig såhär mitt i veckan men det är både skola träningar och läxor.
Har inte så mycket tid att blogga, men gör så gott jag kan :)

I alla fall igår sprang/gick man skoljoggen. Gick ju super, om det är bra att komma allra sist (yyyyy)

haha, men det börja regna och så blåste det, de var inte kul att va ute då :(
sen stack jag och lina på träning, ilövvvvvebandyyy. :D

i morgon är det fredag. sen helg. :D
i morgon sover man hos lina. :D kanske strandbaden får se. :)
sen på lördag så är det första konfirmationsmötet. blir kanske kul :)

NANANANANANANAN jag blir fjortis på söndag :D 14 år. grattis till mig själv. :)

löveu. <3

sommarbild. i miss it.


hade kul med mina naglar igår ! :D


Kommentarer
Postat av: Lina

jag gillar inte direkt den bilden.

inte alls faktiskt -.-

2010-09-20 @ 20:42:48

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0