bloggen uppdaterad igen!

hejsan.!!


FÖRLÅT!!
jag är jätte ledsen för att jag inte har bloggat på typ en vecka. men i fredags så var jag med lina. sen när jag kom hem så funka inte vårt internet. och det gjorde det inte resten av helgen heller.. :(

där är andledning varför jag inte har bloggat på hela helgen.

men kan väl berätta lite om min tisdag nu när jag endå skriver ;)

idag börja vi 20 över åtta som vanligt. först svenska och sen so och sen engelska. och ja egentligen så bryr ni läsare inte vad jag har för lektioner i skolan så .:)

men vill även säga stort grattis till min älskade bästavän som fyller 14 år idag!! älskar dig alltid vad som än händer. loveu lina <3

jag fyller själv 14 år på söndag. stort grattis till mig själv då . :D

får bli en bild på mig och min älskling. jag vet att jag har lagt in bilden innan men det gör inget. :D



sover hos älskling på fredag så då tar vi mer nya bilder. puss. ha de.

Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0