födelsedag. :)

hejsan (:

sitter här och har precis öppnat mina presenter.. najsnajs (y)

idag så ska mina bröder spela match och alla i min familj ska kolla men jag pallar inte kolla.
tänkte lägga upp vad jag har fått. :D
hmm. nu är jag 14 år. det känns faktiskt ingen skillnad. ett helt år äldre nu..
haha skoja :D

nu kommer det lite bilder vad jag har fått (L)



finaste klockan som finns :O



nu syns inte kjolen så mycket. men en leopard färgad midjekjol (L) :D



FINASTE halsduken som finns i hela världen,. jag svär.. :D



2 paket lösnaglar <3



skit cool sån klocksak som jag fick av syster. (:



leggins :)



body lotion :D



världens finaste. fick lite till också men kunde inte fotta. ;)

ÄLSKAR ER!! puss

Kommentarer
Postat av: hanna

Skit fina grejer ! Avundsjuk på din fina klocka ;)

2010-09-19 @ 19:58:47
URL: http://hhaannaas.blogg.se/

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0