It´s take not long to fall in love, but it takes years to know what it means.

hejssaaan!!

dagen börja med att jag gick upp klockan 7. hadde sovmorgon så hem till olivia vid 8. var där och typ fota och kolla när hon gjorde i ordning sig.. :D
sen stack vi till skolan och dagen början klockan 11, med no. såklart så hade ormarna precis blivit matade med mega söta små albinomöss, och så skulle vi kolla lite på det. fyfan hemskt! :(
jaja sen så var det lunch typ pastasallad med baugetter, baugetterna var godast (a)
sen så hade vi slöjd det är endå ganska kul, sen hade vi hemkunskap, hih vi gjorde såna minipannkakor/plättar, mina blev skitgoda ;o
sen så stack jag och lina hem till mig och hämta mina bandysaker, sen stack vi hem till lina och hämta hennes bandysaker. så stack vi till bandyn och hade träning. ilovebandy!

men puss på alla sötnosar. loveu.

++ tog rubriken av sara <3

Kommentarer
Postat av: sara

hihi det är en fin rubrik :)

loveu

2010-09-08 @ 20:47:46
Postat av: cornelia

jaa, förlåt för jag inte fråga, men hoppas de inte gör ngt <3 loveu

2010-09-08 @ 21:00:32

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0