lllllöööööööööööördag :D

hej bloggen :D

sitter här nu och typ gör ingenting. har precis ätit.

Igår var det stradbaden. riktigt kul asså!
sen sov jag hos lina, vi skulle egentligen kolla på en skräckis men jag kunde verkligen inte hålla mina ögon öppna när klockan var typ ett så vi la oss och jag somna direkt ;p

sen så vakna vi 08.08 men så somna vi om igen och så vakna vi vid typ lite över nio. sen åt vi frulle så stack vi till konfamötet sen. fyfan vad jag längtar. asså gud vad kul det kommer bli :D

när jag kom hem sen så åt jag bara lite snabbt sen så åkte jag med min låtsas mamma och min syster och till Nöjesteatern och kolla Spamalote, en musikal.  GUD VAD ROLIG den var asså !! :D
Johan glans och han som är tiffany persson i hipphipp  var med blandannat :D

i morgon är det min födelsedag. hihi Ä-T-L-I-G-E-N  fjortan år .. inte längre minst :D


alla får ha en jätte bra lördag kväll.! loveu .



bild från innan strandbaden . (:




Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0