lörrrrrdaggg

hejjsaan :D

nu sitetr jag här med lian igen och vi har varit och köpt choklad fast det var längesen. hihi :D


vi ska sova hemma ho smig idag igen, för er som vill veta :D hahah

dagen börja med att alarmet gick halv 10 ;o
sen gjorde vi oss i ordning och stack sen till träningen, det var kul att träna nu igen :D
ehm, sen så stack jag hem till mig och lina hem till sig, så var jag hemma och gjorde exakt ingenting,
jag satt och snacka med oliva engdahl på msn :D i sånt videosamtal ;D
sen så kom lina och nu  sitter vi gör typ ingenting, jaoop vi ska väl se en film eller något.
bilden  som kommer bjuder jag på. ha det så bra.



charmig va? (a)

Kommentarer
Postat av: olivia

LÅÅÅÅÅÅÅNGT ifrån normala!, älskar dig<3 :)

2010-09-05 @ 10:18:14
URL: http://oliviaengdahls.blogg.se/

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0