soprov ;€

hej bloggen!

skriver ett snabbt inlägg mellan pluggandet..

gosh. prov i morron. tummen ner för de!!

sitter och pluggar för fullt, tänkte bara göra ett snabbt inlägg för att inte svika min älsklingblogg. :D
soprov-soprov-soprov. inte såna tankar jag vill gå runt med. :o inte en dag innan helg i allafall.

jaja. mysmys på lördag först träning. dock väldigt tidigt. ska sova mig i genom träningen. hah dock inte. men jaja sen duschning snabbt på gya, sen hem lämna grejjerna sen bussen för att träffa girlsen ;D sen blire stan :D

på kvällen blir det tjejmiddag på santa lucia för att senare dra hem till mig med film och gottgott :)

puss, måste sluta skriva nu. so:n väntar -.- <3

Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0