studiedag i morgon.

hej alla fina bloggläsare :)

kvällen var awesome med mina tjejer!

Dagen börja med att jag och Lina mötte upp Olivia, Sara, Hanna och Felicia på busshållsplatsen.
Sen precis när vi hade gått av vi hansa och skulle ringa Sandra för att möta upp henne, så kom hon där gående.
Så gick vi i affärer och bara mös i stan :)

Sen stack vi hem och alla fixa sig hos sig själva och senare möttes vi klockan halv 7 på santa lucia och åt.
Olivia mådde inte så bra, så vi följde henne hem. Sen stack vi hem till mig vi som kvar.
Skulle egentligen kolla Saw 6, men bara jag och Lina våga. Så vi titta The house bunny. När alla hade stuckit så stanna Lina för hon skulle sova hos mig. Kolla Saw 6, och Another cinderella story. Mys, okej det blev lite sent (a)

I morse klockan halv 12 så vakna jag och Lina hade varit vaken då ett litet tag, så skulle hon sticka direkt.
Så nu sitter jag här uppe på loftet och ska städa upp lite. 

"ha det :P

Kommentarer
Postat av: hanna

svar: du är verkligen inte ful cornelia!!

2010-09-26 @ 16:39:13
URL: http://hhaannaas.blogg.se/
Postat av: cornelia

jo :O

2010-09-26 @ 22:22:44

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0