Torsadg..

hejsan bloggen.!

idag har jag varit i skolan och hade håltimme i 2 timmar. så först stack jag hem med min hund. sen var vi på toppen och gick omkring. :D
sen efter skolan så stack jag hem med sandra och olivia och felicia och hanna till sandra. rolig dag, tjejer <3

i morgon så är det fredag. dagen som alla längtar efter va? :D
och den ska spenderas med min lina som ska sova över hemma hos mig annars blir det läskigt.
haha om ni uínte fattar menar jag att jag ska sova hemma själv annars, och det är RIKTIGT läskigt ;s

jaja sen i helgen får vi väl se :D
på lördag i alla fall ska vi träna. jag kan inte fatta hur man kan sätta en träning en lördag klockan 11?!

jaja jag får väl bara finna mig i detta nya -.- :(

nu ska jag gör a något annat. puss alla ha det bra. <3

Kommentarer
Postat av: lollo

sööööt blogg, haha du vet nog vem jag är ;)

2010-09-04 @ 19:04:51
Postat av: oliviaengdahl

vi hade de bäst, måste göras om tjejer<3<3

2010-09-04 @ 19:07:30
URL: http://oliviaengdahls.blogg.se/

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0