vilken dag är det? - måndag, tyvärr.

hejsan bloggen!

Nu sitter jag här i min säng efter en väldigt pluggig dag. Ska skicka in en so sammanfattning till min so lärare på torsdag kväll och nu är jag snart klar. :D

jaja, idag har jag varit i skolan som vanligt. Det var helt okej förutom att det är måndag och ingen gillar måndagar?
men nu är det 13 dagar till jag fyller år, till er som inte kan räkna så fyller jag 14 år den 19:e september :)

bandycup den 11:e i malmö. LOVE!
Jag älskar mitt lag.
världsklass.

i morgon så är det tisdag och en vecka till Lina fyller år. grattis till henne.

på onsdag så sovmorgon, sen slöjd och hemkunskap och sånt roligt.
på torsag ska vi inviga vår nya skolgård, hihi vi ska få glass (LL)

men alla får ha det bra, glöm inte att ni ska kolla min blogg varje dag. :D men nu på ceckodagarna blir det oftast att jag uppdaterar på kvällen så ni vet.



Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0