c..cornelia.:)))

hej bloggen!
- sjukt tråkig rubrik men kom inte på någon. ;s
jag vet, igår så när ja bloggade så blev det väldigt deprimerande inlägg.
jag vet inte varför men satt och böla igår för ja..

idag hade jaag so, svenska sen tyska.
sen lunch sen håltimme sen skulle jag ha idrott klockan 2, men så sa vår idrottslärare att vi kunde skippa idrottslektionen för att det är jätte många killar som är på fotbollsläger i tyskland sen är det några av tjejerna som ska se justin bieber i danmark så det blev ingen.

så nu sitter jag och kollar repris av desperate housewifes med min bror, klockan två kommer hedvig.
sen blir det säng i tid ikväll typ 21-22.
ska spela dm/skånecupen i morgon i innebandy så har vi våran första match klockan 8..

jaja, puss alla fina läsare, kanske skriver något mer sen.



tumme upp för fredagar. hehe dock är bilden typ 3 veckor gammal men still. :)

Kommentarer
Postat av: Denise♥

Aw tack så mkt! :D hehe men jag har löshår ;>

2011-04-01 @ 13:29:21
URL: http://niiisans.blogg.se/
Postat av: Cornelia

sv: jaha, men det var fint ändå :)

2011-04-01 @ 14:37:16

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0