gosh, you makes me smile.

hejsan. idag sov jag lääänge, satt och skypa med några igår kväll till klockan 2, och jag var inte trött men mina ögon var? asså jag kunde inte hålla mina ögon öppna..
idag vet jag inte alls vad som händer, ska nog bra vara hemma och typ plugga lite och sånt.
på fredag gäller de ;d jönköping here I come.

på fredag ska jag åka till jönköping med min låsasmamma och min syster så ska vi vara modeller hela lördagen och hela söndagen. sen kommer jag hem sent på söndagen och går och lägger mig, sen ska jag till köpenhamn på måndagen och vara modell där med olivia.

fett kul, och ja längtar massssssoooooor, sen slipper jag ju skolan ;]
så det blir skola i 4 dagar, "ledig" 4 dagar, sen skola i 4 dagar. sen blir allt som vanligt igen ..

så idag är jag väldigt glad och det finns just nu inget att klaga på.
puss alla finisar.



- haha min förrförra header.


Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0