JÖNKÖPING, here I come!

hej alla.

sitter just nu i skolan och har no. men jag har gjort klart mitt arbeta så nu kan jag chillia lite.
IMORGON GÄLLER DE!

i mogon sticker jag till jönköping med min låsasmamma och mina syster och två andra tjejer så ska vi vara modeller i jönköpingpå sveriges största hårmässa, ändå fett kul. när jagf har sagt de har folk bara " men åhh ska du bara vara hårmodell?"

men det är ju inte bara hårmodell ja ska ju stå modell och sen kanske det ska komma en proffisionell fotograf som ska fota oss. och jag ahr en dröm att bli modell så om bilderna blir bara så finns det en chans.. (:
sen ska jag till köpenhamn på direkten på måndagen och vara modell där med olivia, sjukt kul helg, men nu måste jag nog sluta skriva, puss alla fina läsare.

Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0