i morgon börjar skolan...

tillbaka från en övernajs dag i staden som kallas MALMÖ!
stack och lämna mina byxor som kom i posten som var för små sen stack jag till bussen så mötte jag upp lina sen mötte vi sara&hanna på bussen. sen åkte vi till malmö och kollar lite sen träffa jag och olivia och fika med henne, MUMS!
har shoppat ganska mycket idag ändå, shoppa på hm för 627 kr, men det var ju för jag hade ett presentkort på 1000 kr ;)

nu ska jag bara ta det lugnt, sen klcokan nio så blir det dom desperata hemmafruarna (:
KYSS!



- svartvit collage jacka [hm - 299 kr ]



- svart tubtopp [hm - 49 kr ]



- svart maglinne [hm - 99 kr ]



- svart bas linne [hm - 49 kr ]



- örhänge [ur&penn - 20 kr. rea.]



- örhänge [glitter - 50 kr. 50 %]



- solglasögon [glitter - 45 kr. 50%]

++ en bh.



Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0