du är ljuset i min natt.

plugg, plugg, plugg och ännu mera plugg.

mobilen är sönder eller ja, den går inte att ladda för då ska den börja tuta och sätter man den på ljudlös så tuatar den ändå, köpte den 20 septemper 2009. så gick den i sönder i sommras och jag hade ett års garanti, så gick den inte att laga, så fick en helt ny men i samma sort, kul att man inte har garanti längre för nu funkar den inte..:P

jaja, kände bara för att få ut min ilska, är sjukt sur över att den är sönder.

idag hade jag sovmorgon till 10.10, sen håltimme så stack hem till olivia med alla tjejer och år, sen stack vi till skolan och hade syslöjd, sen hemkunskap så gjorde vi morotsmuffins, det var riktigt gott faktiskt! det låter dock inte så gott men det var det verkligen.
måste fortsätta plugga nu, men det kommer en goooooooood bild på morotsmuffins :)


Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0