GRATTIS OLIVIA ENGDAHL!! :D

hejsan! ^^)

har pluggat ända sen jag kom hem. nu jävlar ska jag komma och ta engelskprovet med storm.. eller kan man säga det ? :o

jaja, skolan suger.. so, engelska, tyska...blabla man PALLAR inte.!!! jävla lärare.
hehe kände vara för att få ur mig de.. :D
menmen, olivia fyllde år idaaaaaoog :D
gjorde en video till henne i födelsedagspresent.
och så fick hon en godisask och en plastanka (på skoj, för alla kallar henne ducky)

hhiih jaapp, nnu ska jag äta sen blire mer plugg. puss.

GRATTIS OLIVIA!! :D

Kommentarer
Postat av: oooolivia

tack älskling <3333

2011-02-07 @ 19:25:41
URL: http://oliviaengdahls.blogg.se/
Postat av: curryy

sv: chill bebe <333

2011-02-07 @ 19:26:48

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0