haha :D

hejsan bloggen!

har precis gjort färdigt olivias presenter och packat in dom.

igår var jag i stan med linnea som jag sa igår, sen stack jag hem och år och sånt, sen kom linda och linnea hem till mig så satt vi och snacka med folk på skype.
sen stack jag och linnea hem till linea och fortsatte att sypa och lite facebook och sånt. :)
sen skulle hennes syster ha datorn när hon kom hem så jag låg och smsa och linnea låg och snacka med någon random från göteborg. haha, sen somna jag vid typ tre för ögonen gick i kors..

vakna sen och sen somna jag om igen, och sen väckte hennes mamma oss för vi skulle äta, sen satte vi oss vi datorn en liten stund sen stack jag hem och åt, och fixa lite sen har jag suttir i flera timmar och fixat olivias present..hmmm är du nyfiken olivia? :D

nu ska jag sätta mig och plugga till provet på tisdag.. engelska nejtack!

puss. ja vet, VILKA TÖNTAR MAN UMGÅS MED: :O


Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0