jag är awesome!

säger bara en sak, rubriken äger allt och alla!!!

nej nu ska vi inte vara såna, men shiiett jag var grym på gymmet.
körde sån crosstrainer tror jag de heter, och jag körde sån i 30 minuter och i ett jätte snabbt tempo hela tiden och sen när jag var klar kunde jag inte stå på mina ben och jag höll på att svimma vilken minut som helt..så jag fick sätta min ner på golvet och klöktes nästan för jag mådde så dåligt. men jävlar var jag kände mig som värsta biffen sen..

jaja, nu blir plugg och sen mat!!! är skithungrig och så här |------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| sugen på godis, me jag äter inte godis för att då får man finnar och det säger jag bara NEJTACK till. :)

men nu ska jag plugga, loveu. <3

oliviaengdahl, en ängel från ovan.







mitt hjärta. <3

Kommentarer
Postat av: ooolivia

jag älskar dig hjärtat<3

2011-02-23 @ 17:27:32
URL: http://oliviaengdahls.blogg.se/

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0