oliviaengdahl=stört sär..

hejsan!

har sutti och pluggat nu i typ 2 timmar. jag vet. nörd, men jag vill faktiskt ha mvg på mitt engelskprov :D

ja, hmm, idag har inte särkilt mycket i skolan, men asså shiieeet olivia var trött idag..
i morgon ska man sova hemma hos tovababy och sitta och snacka och bara myssaaaa, sen kanske det blir stan på lördag med linnea, får se ska snacka med henne :)

jaja, nu kommer ett bevis på att olivia var lite yr på mattelektionen, haha hon visste inte att jag filma, och jaa, mobba inte min röst i slutet, ;D haha det var en skit ball sak och jag gör till rösten, :) pussss.


Kommentarer
Postat av: ooolivia

corre, för helvete :O<3

2011-02-03 @ 18:07:31
URL: http://oliviaengdahls.blogg.se/

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0