paris hilton <3

hejsan mina fina läsare!

sitter här i soffan och har precis kollat på ett gammalt avsnitt av desperate housewives. !! BRA SOM FAN!! :D

träffa linnea igår kväll, tog bussen till hemmakväll, handla godissssssss (vet att det gick bra med mitt godisförbud..) sen stack vi till linda, och min typ tå dog, för det var så kallt ;o

klockan halv 2 ska jag till gymmet och träna, är sjukt taggad ;D
sen ska jag kanska träffa någon, får se. :)

Dagens bild: En bild på din förebild.
-  Har faktiskt ingen vidare förebild, men tycker att Paris Hilton är sjukt cool, vet att hon inte alltid gör så bra saker, men har alltid gillat henne, hennes utseende, hennes parfymer ja allt med henne gillar jag. Hade tilloch med plancher på mitt rum på henne innan , ska se ifall jag hittar någon bild där man ser de .



skit i min, min på bilden, jääääävligt gammal egggoooobild.


Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0