riktigt tråkigt att vara sjuk. :(

Tänkte börja med en lista så att det blir lite roligare att läsa min blogg med massa bilder!

1a dagen: Någon som ä lite halvknäpp.
2e dagen: En bild på dig själv.
3e dagen: En bild på någon familjemedlem.
4e dagen: En bild på en bra tid i ditt liv.
5e dagen: En gamml bild på dig själv.
6e dagen: En bild på din förebild.
7e dagen: En bild du aldrig lagt upp.
8e dagen: En person som du saknar.
9e dagen: Någon i din släkt.
10e dagen: Någon du tycker är rolig.
11e dagen: En bild på en peson du kan berätta allt för.
12e dagen: En bild på din vadag.
13e dagen: Du och någon klasskompis.
14e dagen: En bild som påminner di om gamla tider.
15e dagen: En person du vill träffa just nu.
16e dagen: En bild på dig själv.
17e dagen: En ovanlig bild.
18e dagen: En bild på din fritid.
19e dagen: En person som du tycker är snygg.
20e dagen: En bild på ditt/dina djur.
21e dagen: En bild på dig själv som lyckligast.
22e dagen: En bild på en tid som du saknar.
23e dagen: En bild på något roligt.
24e dagen: En bild som gör att du skrattar.
25e dagen: Något som är bra.
26e dagen: Något som du inte klarar dig utan.
27e dagen: Något som du älskar.
28e dagen: En bild på ett lyckligt tillfälle i ditt liv.
29e dagen: En ny bild på dig.
30e dagen: DET VACKASTE I DITT LIV SOM DU ALDRIG SKULLE KLARA DIG UTAN!.

så nu ska vi se om jag kan hålla detta, men osv. att jag inte kommer göra det varje dag, har jag inte tid så har jag inte men tror att det kan funka, puss :) den första bilden kommer nu . <3  

Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0