S-J-U-K ;(

Igår spela vi match mot stanstad och vi förlora.


i fredags när jag cykla till tova så var det jätte halt och jag skulle sätta i mitt headset och halkad såklart. -.-'
mina byxor gick i sönder och jag skrapa upp hela knät, och mina handflator på båda händerna. ja jag vet en aning klumpig, menmen (:

så igår på matchen råka en tjej putta mig så jag landade på mitt knä vars sår hade blivit infekterat så det gjorde ganska ont,  sen slog jag i hakan när jag landade på matchen. kan ju inte direkt säga att det här är min mest lyckade helg.. sen kändes det som jag skulle kräka under hela matchen, men det gjorde jag inte, sen när jag kom hem och duscha, blev jag helt ur, trodde jag skulle svimma och jag fick sätta mig ner, sen gick jag ut och gick in på datan men mådde så dåligt så jag la mig och somna sen vakna jag vid 8 och somna om igen till 10, så sov i 6 timmar, jätte lyckat? nej,kunde inte somna förren 4 inatt sen.

vakna i morse och mådde illa, men nu mår jag bra.
haha, jag åt frukost klockan halv 11 igår och år frukost 12 idag, hade inte ätit något överhuvudtaget sens sär, bara druckit vatten :D hahah :D vet att detta va ett onödigt inlägg men jag har dödstråkigt :( jaja, puss.

Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0