saknar dig älskling, kom hem igen.

hejsan.

just nu lagar jag pasta cabonara, JAG VET, cornelia i köket? jag vet det låter crazy, men det är fucking sant. ;o
idag har jag bara chillat och pluggat, sista lovdagen och i morgon börjar skolan :(

denna veckan är ganska lugn tror jag, vill inte tillbaks till skolan!!  vissa lov kan man ju typ känna att det börjar bli långtråkigt och bara inte göra något alls, men detta lovet är perfekt, vill inte avsluta det.. :(
jaja, nu måste jag fortsätta laga mat.

dagens bild : En bild på en peson du kan berätta allt för.





- linnea. kan berätta nästan allt för dig, för det finns ingen person som jag kan berätta exakt allt för.
 jagälskardig gumman.

du är den sötaste som finns, du är den finaste jag vet, du har allt det där som alla önskar sig.
ily. <3

Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0