stan med bästa i helgen. (L)

hejsan bloggen!!

åt precis ett äpple och blev helt hyper glad, jag vet jag är inte som alla andra...

idag har det varit skitbull skola som vanligt, och jag har kommit fram till att olivia engdahl är inte som alla andra hon heller., :)

i morron är det någon jävla konsert i skolan så vi missar hemkunskapen sen ska olivia hänga med mig hem och så ska vi sen sticka till gya för att olivia ska börja i mitt bandylag :D
nu ska jag ta en snabb dusch och sen mysa ner mig i sängen och kanske kolla film eller något. :D

längtar sjukt mycket till sommarlovet, för då väntar en resa till kroatien och en massa tid som kommer spenderas på stranden med mina bästa vänner. love.





Kommentarer
Postat av: ooooolivia

varför va som alla andra när man kan vara som viiiii haha love!<3

2011-02-01 @ 21:39:55
URL: http://oliviaengdahls.blogg.se/

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0