hatar måndagar :(

hejsan bloggen!

känner mig helt duktig att jag har börjat blogga igen.

jag hatar måndagar, helt seriöst, det finns inget värre..
första lektionen, första dagen i veckan, har man engelska med världens jobbigaste lärare.

jaja, sen bara lite tråkiga lektioner.
asså när man är i skolan på dagarna finns det inget att skriva..

hah testar ett förinställt inlägg. har aldrig testat det förr så :)

men vet ni vad det skönaste som finns är ?
- jag har alltid nersläppt hår i skolan för jag tycker inte jag ser bra ut i uppsatt.
och alltid när jag kommer hem så bara sätter jag upp allt i en stor bolle mitt på huvet. ¨
hah låter helt konstigt, men är verkligen skit skönt.

jaj. nu ska jag nog äta närsom så, pösss.



Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0