tagga skurup match i morgon.

hej bloggen :)

har precis kommit hem.

igår kväll så stack jag först till gya för att kolla matchen med lite folk men så var det inte kul så stack hem till tova och satt och prata med henne i nån timme, riktigt mysigt. sen gick vi ner och kolla gamla desperate housewifes avsnitt och åt godiiiiss.
sen så sa hennes mamma att jag kunde sova där om jag ville för att det var nog inte så kul för mig att sticka hem, så jag gjorde de.

sen i morse spela vi match mot palmstaden ( trelleborg ).
det blev 3-3 , jag gjorde ett mål (aa)

jaja, sen stack jag hem och chilla lite, och så kom det lite gäster sen åt jag och stack ut och mötte linda.
sen stack vi hem till tova och skulle bara hämta min cykel men så frös vi så vi gick in och kolla film med henne.

sen stack vi därifrån och nu kom jag precis hem och ska kolla på 'i rymden finns inga känslor' :D
jaj, pusssss.





pusssss.

Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0