10 dagar till kroatien!!

hellou snyggingar!

vakna av min kära syster idag som skulle till bakken med sin klass och hon var ganska högljudd men jag låg kvar och drog mig i sängen.
igår blev det ingen strand med tova&hedvig därför heller inga bilder.
nu loovar jag verkligen att jag ska ta nya bilder, för en blogg utan bilder, vad är de?

jag låg och tänkte i morse.. hur f***n ska jag komma upp i morgon halv sju när jag har sovit till 12 varje morgon..

usch jag tycker synd om mig själv.

idag är det inte lika fint väder som det har varit hela helgen för folk har ju sagt att det skulle åska och regna men en så länge inga tecken. men man kan ju hoppas för åska är det mysigaste!
nu ska jag snart ut igen i think. puss.



lavio. <3


Kommentarer
Postat av: :D

älskardiiigggggg. <3

2011-06-06 @ 23:20:04

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0