döden är en tid för oss alla.

hej bloggen!

ligger halvdöd i min säng och gråter..
min älskade katt ska bli avlivad, och jag kan inte sluta gråta.

- Wilma.

världens finaste katt, bästa finaste vän.
älskar när du ligger och spinner bredvid mig, jag hatar verkligen mest av allt i hela världen när du väcker mig mitt i natten för att du ska ut ur mitt rum, kan göra ALLT för att du ska fortsätta spinna och fortsätta väcka mig på natten, snälla älskade vän försvinn inte!!
kommer inte ihåg hur gammal du är, för var så liten men tror 8/9 år.
uschh fyfan visste att den här dagen skulle komma, vill bara gömma dig och aldrig låta någon jävla fucking idiot vetrinär ska sätta en spruta i dig så du kommer somna och aldrig vakna igen!
usch, mitt älskade fetto. du är tilloch med så tjock att du inte orkar tvätta dig, så din päls är full av knutor.
älskar dig så jävla mycket, ha det bra i himlen min vän. ska göra den sista tiden med dig till den bästa tiden!

älskar dig. <3


dagens bild : En bild på dig själv som lyckligast.


Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0