jag älskar dig..trorjag.

hejsan bloggen!

hihi, det blev en sjukt rolig dag i stan med massor av saker från mina älskade föräldrar! :D
skriver vad jag fick nu, men ska fota allt i morgon när det är ljust, för det blir inte så bra i detta mörkret.
fick:
- En innebandy klubba för 900:- , men den var nedsatt till 599, och jag får betala 300 kr själv ;d
- Ett par svarta kilklackar.
- Ett par lila converse utan converse märket.
- Två par nagellack, ett chockrosa och ett neongult.
- En mascara.
- En vit klänning, till min systers student, min skolavslutning och min konfrimation.

tror det var allt.
' just nu kollar jag på sveriges verison av "are you smarter then a 5th grader".
är det bara jag som tycker det är sjukt löjligt att sverige härmar allllllltttt av usa..?
sitter med färg i håret också, ska nog bli lite rödbrunt.
jaja, tar alla bilderna i morgon, efter konfirmationsträffen som är från 11-15. :)
puss.


Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0