lev varje dag som om den vore den sista.

hejsan!

orkar egentligen inte göra något inlägg idag för jag är så sjukt trött..
men jaja.

idag så var jag på konfirmationsträff i vellinge med hela vellinge kommun, typ det var 300 stycken där..
det var sådär.

sen kom man hem och bara chilla och sen stack jag och min syster och hämta min föräldrar på sturup för dom har varit i thailand i 2 veckor :)
fick massor av fina saker, taaaaaack, älskar er. <3
(det kommer bilder)
men nu ska jag sova, godnatt alla fina läsare.

dagens bild: En bild på något ovanligt.
, bara för att jag skratta ihjäl mig när jag läste detta!



sen bilderna på mina presenter.



- en louis vuitton väska.



- vita Ray Ban glasögon.



- louis vuitton plånbok.



- Ed Hardy bikini, [vet det ser lite konstigt ut på bilden]




- underdelen.



- Ed Hardy linne, visar bättre när jag har de på.

¨puss. (L)



Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0