oh boy, you rock my world. ♥

hej bloggen!

känner mig jätte glad idag, min katt är inte dödsdömd. fyfan vad härligt, den lilla (stora) skitkatten ska få bo kvar. :D

idag var det en ganska okej dag i skolan, fick reda på mitt matteprov, VG, skit nöjd faktiskt.
dagen har bestått av städning, eftersom mina föräldrar ska ha fest på lördag så har jag städat en massa och så. nu är här jätte fint, [tack vare mig!]

nu vet jag inte vad jag ska göra, kanske kolla lite mer på tyckläxan men känner inte alls för tyska just nu när jag är så glad..
jaja, dagens bild.

dagens bild : En bild på en tid som du saknar.
får bli samma bild sen när jag va liten, för då var allt så enkelt. inga läxor, inga prov, inga bekymmer, och mjag bodde nära släkt och familj, men nu är det 40 mil från dem.

ja, jävlar vad jag var ful ;'o

Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0