Utkast: Mars 10, 2011

eftersom jag inte har något att göra, och inte har tid i helgen, så tänkte jag svara på frågorna.
dock blev det inte så många men några blev de. :)

Vilka bloggar läser du?
-
jag läser mest mina vänners bloggar, men läser även kissies och kenzas lite andra kändisbloggar.

Vilka/vem är din favorit artist?
-
asså jag har ingen riktig favorit artist, lyssnar på massa olika bra låtar, och alla sångare och artister är bra på sina egan sätt.

Har du kille?
-
nej, jag har ingen kille.

Har du strulat?
- ja, det har jag.

Var bor du?
- jag bor i lilla höllviken.

Vem är din bästa vän?
- jag har ingen direkt bästa vän, för alla mina vänner är mina bästa vänner.

Vilka är dina 5 närmasta vänner?
- som jag sa innan, så står jag alla mina vänner nära.

Vem känner dig bäst?
- ja, det beror ju på, om det gäller alla så är det ju min familj, men av mina vänner är det nog tova.

Gillar du mest jeans eller tights?
- asså det beror ju på vad man har på sig, men tights (om det är tjocka svarta) är nog skönast, medan jeans är snyggast.

Vad gör du på fritiden?
- på fritiden så spelar jag innebandy och tränar gym, jag umgås också ed mina vänner och pluggar lite.

Vad är ditt favorit djur?
- ja, eftersom jag har en katt och en hund, så blir det nog katt&hund.

Gillar du mig?
- hehe, eftersom jag inte vet vem det är som har kommenterat så kan jag inte direkt svara på den frågan.

Vad har du för mobil?
- en gammal rosa sony ericsson W595.

Vilka umgås du mest med?
- ja umgås nog just nu mest med linnea, tova hedvig, lina, linda, olivia.

Vad ska du göra i sommar?
- i sommar ska jag till kroatien tre dagar efter skolavslutningen sen kommer jag hem och ska nog bara ta det lugnt på stranden, sen ska jag nog upp till trollhättan med någon kompis, sen blir det konfiramtionsläger på ven.

Vilket gymnasim ska du gå?
- ja, jag går ju bara i åttan än så länge, men har funderat på det och känner just nu mest för hotell och turism, för jag vill jobba utomlands och inte bli någon tråkig kontorsnisse.

Läser du andra bloggar?
- svara på det fär uppe.

Vem var du senast på g med eller tillsammans?
- vill inte ta det här.

Var bor du?
- svara på det där uppe.

vill du flytta någon annanstans?
- ja, jag skulle vilja flytta till USA, men ja det är lite höga drömmar, men ja det är var jag vill flytta.

Är du nöjd med ditt utseende?
- det ändras från dag till dag, vissa dagar kan jag känna mig snygg och vissa dagar vill jag bara sitta inne och inte visa mig.

Vem kan du alltid lita på?
- personer som har min tillit.

Vilket är ditt favorit plagg?
- har inget. tror dem flesta skulle svara 'mjukisbyxor' men nej, inte här. tycker inte om mjukisbyxor, jag känner mig som värsta luffarn i det..

Vilken är din favoritblogg av dem du läser?
- tycker att dem flesta bloggar handlar om samma saker, vad dem har gjort på dagarna, vad dem ska göra i helgen osv..så har ingen favorit.



tror det var alla, hoppas ni blev nöjda med svaren.









Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0