you smile, i smile. baby, du är allt jag vill ha.

hej bloggisen!

jag säger bara en sak: ONT I BENEN!
fyfan, dom bara värker och gör massa ont. stackars mig..

idag har det varit en helt normal skoldag. ganska tråkig som vanligt, men inga vidare jobbiga lektioner.
sen hängde olivia med mig hem & vi stack sen till innebandyn.

i helgen blir det konfa på söndagen så missar matchen mot malmhaug. men jaja. på tal om matcher,
palmstaden är ju helt konstiga? okej, dom vann matchen för vi är inte så bra. men moget att säga "fitta", "hora", "äckel" m.m, varje gång någon i höllviken sprang förbi, sen har dom gått runt och döpt alla i vårt lag till smeknamn, jag menar hur gamla är dom? förfan såna människor är så patetiska. jag stog stilla och vänta på bollen, har ute min klubba och en ful tjej från motståndarna springer in i min klubba och skriker "vad fan vill du din jävla fitta?" jag bara "håll käften!" jag vet man ska inte svara på såna kommenarer men dom går och säger saker till mig och mitt lag, och då måste man fan få ge igen.. okej för er som inte spelar bandy så fattar ni inte varför jag tar det så allvarligt, men det gör man faktiskt..

idag var det skit fint väder och man bara längtar till sommaren!!

har typ inga bilder, men lovar alla bloggläsare att jag ska ta nya bilder!! :)



Kommentarer
Postat av: Denise♥

ja det är det verkligen! :( Tack för kommentaren btw! <3

2011-03-17 @ 15:42:09
URL: http://niiisans.blogg.se/

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0