älskling, vi gör ett försök.

hejsan alla fina läsare.

glömde helt av att blogga igår..sorry, men jag plugga typ hela dagen igår.

igår hände inget speciellt, träning som vanligt på onsdagar och sovmorgon.
sen hem och chilla.

idag så börja vi 08.20 och sluta 11.40, för att våra lärare skulle ha någon utbildning, riktigt bra!
sen stack jag och olivia till älskade subway och käka med resten av hela höllviken.
haha, nej inte hela höllviken men nästan hela våran klass och sen riktigt många från nian och sen ganska många nior från ängdala, och åt, det var typ ganska fullt, men sjukt gott!

sen skulle jag olivia hem till henne och plugga men det snillet som man är har man glömt böckerna hemma, och min cykel är sönder så vi hade bara olivias cykel och den är typ utvecklingsstörd..så jag skulle hem och hämta boken, och markus rama mig för att han ändå skulle till skolan, sen ja så stack jag till olivia så plugga vi och så!
vi tog lite bilder som kommer sen.

igår så la jag ju inte ut någon dagens bild, så därför blir det två dagens bild/bilder idag!

gårdagens bild - 14e dagen: En bild som påminner dig om gamla tider.



dagens bild : En person du vill träffa just nu.



Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0