1 månad och 10 dagar till SOMMARLOVET!

hejsan bloggisen!
okej nu ska jag uppdatera så det blir lite roligare för er att läsa..hmm. ja asså dessa dagarna har det väl inte hänt något speciellt, vi har ju gått i skolan som vanligt och det är drygt. men ändå inte för nu är det ganska lugnt i skolan. 
' ska införa en ny sak, veckans tumme ner och tumme upp! får se hur de går, men ni kan vänta två tummar i veckan.

veckans tumme ner:



- spotify's nya? 10 timmar i veckan och endats en låt fem gånger, det är den fjärde idag och jag har 4 timmar och 2 minuter kvar..

veckans tumme upp:

hitta ingen bild.. och denna veckan kan jag faktiskt inte komma på något positivt :/ jaja puss!





Kommentarer
Postat av: H A N N A [foto, mode, mitt liv]

det är 10 timmar i månaden cornelia?!

2011-05-05 @ 18:55:54
URL: http://hhaannaas.blogg.se/
Postat av: cornelia

sv: haha oj jag mena de :s

2011-05-05 @ 19:28:13

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0