FÄRGAT HÅRET!

hejsan bloggen!

dagen har varit ytterst jobbig. jobbig dag i skolan. eller nej men jag var bara på dåligt humör över en viss grej.
sen kommer jag hem sticker på träning, övvvvveeerjobbbig.
sen kommer jag hem efter den, käkar och snackar med min låsasmamma om att jag vill klippa mig och färga mig.
så funderar jag därefter ifall jag ska måla naglarna.. tar ett lila och blått för att testa på mitt skrivbordssak.
börjar med lila, sätter tillbaka den sen testar jag den blåa och sätter på korken, och tar den lila med full fart, och tappar den i golvet, och när den är i luften kommer jag ihåg att jag inte satt på locket, och vips så var mitt golv och min gråa matta lila. det var smmmmarrrttt cornelia.

eller som en lärare sa till lina och mig idag i skolan "ja jag kan ju inte direkt påstå att ni två är dom skarpaste knivarna i lådan!".

jaja, nu har jag precis fixat håret, det blev lite kort men tror att jag kan vänja mig med det, sen fräscha vi upp det med lite ljusa slingor. men mitt hår fötjänade en klippning, för jag kunde knappt borsta igenom det.
ja ni vill såklart ha en bild? :D

FÖRE:



EFTER:





syns inte så mycket, men ´ska ta mer bilder i morgon. kyss!






Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0