massa frågor för att jag har tråkigt :)

KÄRLEK:
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?
hehe tar för långt tid att räkna ;)
Vad tycker du om kärlek? underbart!
När kramade du någon sist? idag.
Saknar du någon speciell person? kanske det..
Har du svårt för att bli kär? nej, det är överlätt för mig. ;p
Är du singel? jadå!
När fick du senast en komplimang? idag :)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nej..
Hånglat med nån riktigt ful: nej
Hånglat med fler än 50 pers? usch nej.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej :)
Gjort något riktigt dumt? det beror på vad som är dumt.
Gjort något du verkligen ångrar? jaaaaaaaaaaa!
Åkt ambulans? nepps!
Gjort nåt olagligt? hela tiden. 
Fått din mamma att gråta? ja :(
Slagit ner någon? ja, lina! :D
Skämts över dina föräldrar? nejdå, har skitcoola föräldrar! ^^
Sagt jag älskar dig och menat det? självklart!
Tar du droger? nej!
Dricker du? nej.
Vilka kläder sover du i? trosor, och linne.
Vad hatar du verkligen? falska personer.
Varit kär? jaaa.
Är du ensam nu? ja för min feta katt gick just.
Vill du gifta dig? ja :)
Vill du ha barn? absolut!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
curry! :D
Såg dig gråta? dom som var med igår.. 
Fick dig att gråta? var av med min telefon :(
Du delade en dricka med? lina.
Du gick på bio med? kommer inte ihåg ;o 
Skällde på dig? jessica och pappa trorja.
Sa någonting till dig och vad var det? "var ska du?" min brorrrrrrrr. 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ja
Kramat någon? ja :D
Pussat någon? nej .
Köpt någonting? godiiis (aaa)
Sjungit? hela tiden..
Saknat någon? självklart!?

JAG HAR:
Digitalkamera? nej eller jag har men den är sönder.
Systemkamera? nej :(
Telefon på rummet? mobil :D
Egen dator? yes
Könssjukdom? aldrig
Bra kompisar? alltid ♥

Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0