vill du ligga med mig då?

hejsan. rubriken är världens bästa låt. ni måste höra den!

har ni haft en skön lördag i solen? jag har de i alla fall, ja jäklar vilket väder, typ 20 grader, kommer sommaren nu eller?

hade över kul igår, och elvira.. kyss! :D
sen när jag kom hem så kolla jag på austin mahones liveshow på unstrem, en kille i usa som är jätte lik justin bieber, men bättre. så skulle man skriva vilka låtar han skulle sjunga så skrev jag "the lazy song" fyra gånger, OCH SÅ SJUNGER HAN DEN! och det var bara jag som satt och önska att han skulle sjunga den.

jaja sen idag har jag tränat och så kom jag hem och sola i nån timme sen stack jag till stranden med hedivg och mötte tova där. ;d
sen stack vi hem till mig och hör glassbilden komma.. ni tror inte att tjockisarna går ut och köper ett paket glass!!  :D


Kommentarer

kommentera.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0